piątek, 30 marca 2018

Ostatnia inspiracja i pożegnanie założycielki marki ScrapAndMe

Kochani, 
dzisiaj osobiście chciałam pożegnać założycielkę
marki ScrapAndMe,
Anetkę
której pomysły i zaangażowanie
w pracę nad tą marką, mogliście przez lata podziwiać.
Na przestrzeni tych lat powstało wiele kolekcji,
jej autorstwa,
które do dziś cieszą się dużym uznaniem,
chętnie są nadal kupowane przez Was.
Bardzo mnie cieszy, że Aneta zaufała mi
i to w moje ręce oddała kontynuację ScrapAndMe,
ja ze swojej strony mogę obiecać tylko,
że praca jej nie pójdzie na marne
i że w miarę swoich możliwości, 
na tę markę będę dalej pracować, najlepiej jak tylko potrafię, 
markę, którą to Aneta stworzyła, która była jej pomysłem,
której oddała swoje serce, swój zapał, swój czas.

Anetko bardzo Ci dziękuję kochana    
 za każdą pomoc i podpowiedzi,
za piękne prace, za wszystko.
Ania


Aneta, realizuj swoje marzenia, 
swoje plany, życzymy Ci wszystkiego najlepszego, 
a do nas zaglądaj, zawsze będziesz u nas mile widziana
i nie rezygnuj absolutnie ze scrapbookingu.
Powodzenia !!
Zespół DT
Agata, Marta, Joanna, Ines, Ewa, Kasia





A teraz już zobaczmy co napisała Aneta i co przygotowała na swoją pożegnalną inspirację :

Witajcie Kochani :)
Dziś moja ostatnia inspiracja dla marki ScrapAndMe.
Chciałabym bardzo bardzo podziękować wszystkim osobom, które poznałam w czasie tej przygody powstawania i działania ScrapAndMe i które w tym czasie towarzyszyły mi i wspierały.
Dziękuję też Ani, która pięknie markę ożywiła i nadała jej nowego, pięknego charakteru. Życzę Ci Kochana samych sukcesów, niech ScrapAndMe rozwija się nadal tak cudnie jak do tej pory pod Twoimi skrzydłami :)


Na zakończenie przygotowałam dwie kartki ślubne na bazie papierów Romantic Garden:





Użyłam :
 
  


Pozdrawiam serdecznie!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)