poniedziałek, 26 marca 2018

Gościnnie Monika Prokop-Królak

Kochani,

Dziś mamy ogromną przyjemność
przedstawić Wam
która jest naszym gościem.
Moniki przepiękne prace cechuje 
ogromna staranność wykonania,
i to, że robione są z niezwykłym smakiem.
Na pierwsze spotkanie,
przygotowała dla Was prześliczną, 
 bardzo delikatną wielkanocną kartkę, 
z kwiatami, wyciętymi z arkuszy papierów,
ułożonymi w cudowny sposób. 

A teraz oddajmy jej głos :

Jest mi ogromnie miło gościć na blogu ScrapAndMe, Aniu, bardzo dziękuję za zaproszenie i tym samym takie wyróżnienie mojej osoby <3. Przygotowałam subtelną inspirację, karteczkę wielkanocną, z bukietami kwiatuszków wyciętych z arkusza najnowszych papierów Romantic Garden part 1 firmy ScrapAndMe. Wycięte kwiatuszki odrobinę pogniotłam aby nadać im przestrzenności, a środki pokryłam transparentnym perlen penem.



Monika użyła :
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)